درخواست تعمیر

قطعات غذاساز و آبمیوه گیری و چرخ گوشت

قطعات انواع غذاساز و آبمیوه گیری

فروش انواع قطعات غذاساز و آبمیوه گیری برندهای مختلف

 

مطمئنا یکی از دغدغه های اصلی شما مشتریان گرامی خرید قطعات اصلی و با کیفیت برای غذاساز و آبمیوه کیری و چرخ گوشت است. متاسفانه با توجه به وجود تعداد زیاد قطعات تقلبی در بازار، تهیه و تشخیص قطعات اصلی بسیار دشوار است.ما در تعمیرات تخصصی لوازم خانگی برنا این اطمینان را به شما می دهیم قطعات ارائه شده توسط ما کاملا اصل و با کیفیت بسیار بالا می باشند.زیرا ما به علت داشتن ارتباط با نمایندگی اصلی برندها و حذف واسطه ها کلیه قطعات را بصورت اورجینال و با بهترین قیمت و کیفیت برای تعمیر به شما ارائه می کنیم.

 

original

غذاساز چیست؟

غذاساز یک دستگاه تقریبا همه کاره کاره آشپزخانه مربوط به مواد غذایی است که می تواند تقریبا تمام انواع مواد غذایی را آسیاب، خرد و پوره کند.

غذاساز

در واقع غذاساز دستگاهی است که از آن برای مخلوط کردن انواع مواد غذایی، انواع سالادها و سس استفاده کرد . با استفاده از این دستگاه می ‎توانید انواع  میوه جات و سبزیجات و سایر مواد غذایی را با سرعت بالا خرد کرده و زمان پختن غذا رابه حداقل برسانید. 

معمولا غذاسازها به دو دسته بزرگ و کوچک تقسیم می شوند.بسته به نوع استفاده تان، می توانید هر کدام ازاین دو نوع را تهیه کنید.غذسازهای کوچک معمولا تا سه فنجان گنجایش مواد غذایی را دارند و از آنها برای خرد یا آسیاب کردن مواد غذایی با حجم کم استفاده می شود.اما اگر حجم موادی که می خواهید خرد یا آسیاب کنید معمولا زیاد است و دارای خانواده ای پر جمعیت هستید پیشنهاد می شود از غذاسازهای بزرگ که تا 20 فنجان هم گنجایش دارند استفاده کنید.

غذاساز بزرگ


 انواع کاربردهای غذاساز

  • خرد کردن مواد غذایی

مواد لازم برای تهیه بعضی از غذاها باید حتما خرد شوند تا طعم و رنگ غذا بهتر شود.اینجاست که غذاساز به کمک شما می آید.مثلا برای خرد کردن سبزی برای قرمه یا گردو برای فسنجان.

غذاسازخردکن

  • چرخ گردن گوشت

یکی دیگر از کاربردهای غذاساز چرخ کردن گوشت برای شماست.البته معمولا با چرخ گوشت این عمل انجام می شود.ولی با غذاساز هم در صورت دسترسی نداشتن به چرخ گوشت هم  می توانید این کار را انجام دهید.

غذاساز گوشت چرخ کرده

  • هم زن

یکی دیگر از قابلیت های غذاساز کاربرد آن برای هم زدن غذاها می باشد.مثلا می خواهید کیک بپزید.به راحتی سفیدهتخم مرغ راهم بزنید و حتی خمیر کیک را درست کنید.

غذاساز مخلوط کن

 

و البته کاربردهای دیگر ...

 

 


همیشه و در همه حال شما می توانید قیمت های ما را با دیگران مقایسه،سپس اقدام به خرید قطعات یخچال از ما کنید.

امکان ارسال قطعات یخچال به تمام نقاط ایران وجود دارد.


در تعمیرات تخصصی لوازم خانگی برنا  غذاساز و آبمیوه گیری و چرخ گوشت شما را با قطعات اصلی و با کیفیت تعمیر می کنیم.

 

ایرانی عزیز برای خرید ارزان قطعات غذاساز و آبمیوه گیری و چرخ گوشت و یا تعمیر آن از طریق whatsapp یا مکالمه تلفنی با شماره 09120406829 با ما در ارتباط باشید .

 

021-22291430

021-26148758

021-26148774

09120406829

 

 
ثبت نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :